Känslolivet, en dubbelmacka

Den nya åkattraktionen Insane på grönan har no chance in heaven mot min emotionella bergådalbana med känslor. Ena sekunden vill jag slita mitt hår å nästa känns livet lite som om jag vore on a boat, dvs heelt okej. Men den dagen ja springer in i the new loving couple kommer vara dagen jag då fröken F's hjärta slits i tusen nya bitar. Jag försöker intala mig själv att ja e en good sport och rätt värd som människa men hela tiden kommer nått nytt och stör min existens. Det är ett hårt liv att leva men ni vet, what doesn't kill you makes you stronger tydligen. Och dessutom behöver man inte bygga sitt liv efter en partner, en tvåsamhet skör som ett av mina sönderblonderade hårstrån, utan kan faktiskt leva det som en stark självständig människa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0