De e väl cool?

Att tjejen (som du låg med, som du påstod dig vara kär i, som sen dissade dig vilket gjorde att du gick tillbaka till mig?) ringer dig en söndag och du säger shit jag glömde bort att ringa dig (som i jag ringde dig igår när jag var full som ett as och blev utslängd från berns och sa massa emotional things och lovade att ringa dig imorgon) och du går in i vardagsrummet och pratar och sen lägger på som om att inget har hänt, så jag (tjejen som du har varit med i så många år, som du tagit tillbaka igen för hundrade gången (dummadummajag), som du säger att du älskar, som du bestämde med att ni inte skulle träffa andra, som inte träffar eller pratar med något av sina gamla "ragg") är tvungen att ta upp samtalet och fråga vad fan det där var om och om ni träffas igen och du svarar att nej vi har inte träffats på typ eeeh hmmm aaaa tre månader kanske (och sist var den där gången på bauer när jag hon tjejen du säger att du älskar va på popagande och grät för din skull, eller var det kanske mer nyligen än det?) och att ni bara snackar en del på dagarna (egentligen bara när ni e fulla eller emotionella och saknar att ha varandra) ibland och att det väl är cool (fast du sa när hon dissade dig och ville vara kompis att ni aldrig skulle det för att ni inte har varit kompisar utan bara varit på g och varit i varandra!)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0