hon är nog min idol

Jag skulle precis stänga av dumma datorn som inte är min när jag kom på att trasseltjejen sa att hon skrivit nytt. En titt senare och de gråa urtvättade mjukisbyxorna är fuktiga igen. Det finns nog ingen som får mig så berörd som hon. Ingen som skriver så hjärtat ryser. Jag antar att det som flyter ur mig kommer från mig. Men jag tror det är hon, trasseltjejen som planterat det i mitt sinne. En gång sa hon till mig, men skriv då bara. Det gör jag, när ångesten hopar sig så flyter den ut över tangenterna. Men bara om man låter den. Tack. Tack det ska jag tänka på.

Men nu tänker jag bara på dig. [oss]

Kommentarer
Postat av: trassel

nu grät jag floder över min kopp vanilj te jag hoppas du skriver mer och jag skall titta in här varje dag, det gör mitt hjärtans höst

2009-09-22 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0